rezultati

evo ovako ... posto ne znam na dr. nacin ja cu kopirat rezultat sa random.org....ovako stvari stoje List Randomizer There were 32 items in your list. Here they are in random order: nikolina de lioncourt andrea velijevic silvija kasic tea blazevac medokartonski rea arba romana cucek antonela oriflame snjezana babic has ivana josipa kristic tina suzana os sanja kovac sanja ludica mcrafts violet fairy josip katalinic sandra z eda tina.b. marijana walter marina busljeta kunac marija bluebell boo frustrated mom alenka saka fantastic hobby sanjak nikolina mavracic emina hlobik Timestamp: 2011-12-25 20:19:52 UT pobjednica je nikolina de lioncourt... ( ovdje su zajedno imena onih prijavljenih na mojoj facebook stranici moja facebook stranica i ovdje na blogu ... kao sto sam i navela ranije ...pravo sudjelovanja su imali oni koji su se javili do jucer ...odnosno komentirali ili lajkali :) ja cestitam pobjednici i ispricavam se svima zbog malog slova u imenu ...ali nisam imala vremena pazit na veliko i malo slovo i kvacice ... nadam se da necete zamjeriti ... :(

Primjedbe

  1. ne znam u cemu je problem ali ne da mi svako ime pisat u svoj red :(

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaaa hvala puno!!! :D baš ste me razveselili! ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma nema veze. Čestitam sretnoj dobitnici! I sretan Božić! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke sretnoj dobitnici, a tebi sve najbolje povodom blagdana :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitke dobitnici a tebi sve najbolje povodom blagdana

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi