proteklih dana :)

sve mi vrijeme nekako proletilo.... i evo me za koji dan u 9 mj. trudnoce :) ... malo prebrzo...ali mogu vam reci da uz ovo " mirovanje" vec lagano ... nije da ludim ali skoro ... mada se ja naravno ne mogu pridrzavat doslovnih uputa ... morala sam barem vrt zasadit :) ...ali ovaj put uz veliku pomoc mm! pa evo slikica ...kako to izgleda usi su napale proslogodisnje blitve ( dobro pa su im one bile draze od ovogodisnjih sadnica :P ), ali imam za njih vec rjesenje u pripremi ... na slici vidljivo sredstvo od koprive ... koje stoji 12-24 h i onda se prska po biljcicama... bazga ceka na branje, ovaj puta samo za caj, soka je svima vec dosta :P izniknule su cak i sjemenke lufe ...sto sam se bojala da nece, jer su kao dosta osjetljive u toj fazi ... i treba im dug period da proklijaju ...ali evo od 4 sjemenke imam i 4 biljcice koje sad cekaju da nadjem savrseno mjesto za njih! isto tako sama sam na svom pokusaju uvidjela da nema smisla sijati cinije ranije ,...jer su ove u vrtu skoro presisale ove koje sam stavila 1mj. ranije u posudicu ... isto vrijedi i za neven i kadife ... a na zadnjoj slikici mozete vidjet dijelove kreveta koje radi mm :)) za nekoliko dana i slikice gotovog proizvoda :))

Primjedbe

  1. Bila si jako vrijedna a beba samo što nije:) Pazi na sebe ,odmaraj i uživaj...Imaš blogonagradu kod mene:)

    OdgovoriIzbriši
  2. jes :) , sad samo odmor i cekanje :))) thanks za nagradu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš lijepi vrt imate! Zanima me krevet, sigurno će biti poseban! Čuvaj se i pozdrav tebi i bebici :)

    OdgovoriIzbriši
  4. thanks, jos planiram malcirat cijeli ali dok skupim materijala i dok sve nikne ... i ja jedva cekam da krevet bude gotov :)))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi