rucak od neki...dan....

sta kuhati kad menas ideja ...
sta ti prvo padne pod ruku ...malo maste ... carobnog praha i rucak spreman...
poslikala sam par nekoliko slikica ali s mobitelom...
kuhala sam neki slozenac...
dinstala sam poriluk na malo maslaca i ulja, to sam slozila u vatrostalnu posudu, na tom ostatku ulja i maslaca poprzila kockice kruha koji mi je ostao od jucer, zacinila kockice i pomjesala ih sa porilukom u vatrostalnoj posudi, tome dodala poprzenu slaninu narezanu na tanke trakice, malo vratine ( suhe), smuckala sam 5 jaja sa svjezim sirom, malo vrhnja i jogurta i time prelila poriluk, i onda mi se sve to cinilo malo rijetko pa sam skuhala jecam i proso i pomjesala sa svime u vatrostalnoj posudi i ... stavila peci u pecnicu ... dok nije poprimilo onak zlatno smedju boju, pa sam na to onda rasporedila jos nekoliko tankih komada slanine i malo ribanog sira i jos jednom kratko zapekla... bilo je fantasticno.... od zacina sam koristila... sol, vegetu, papar, muskatni orascic i malo soja sosa i korijander
evo vam slikica ...samo nemam zadnju ...kak je izgledalo kad je bilo gotovo ... :(

Primjedbe

Popularni postovi