osvrt na ArsOr

prvi ArsOr je iza mene... zadovoljna sam sa oragizacijom ... i svime sto se ticalo mog posla i posla clanova udruge P.A.U.K ...
jedini minus je sama posjecenost sajma... s time nikako nisam zadovoljna jer je moglo puno bolje... i dodje mi zao zena koje nisu uspjele pokriti barem trosak kotizacije ...a one koje su putovale i trosak putovanja ... ali uvijek postoji ta mogucnost da netko ne proda nista ... na to ne mozes u potpunost utjecat ...
jer reklama je bila ucinkovita ...ali valjda ljudi nemaju sredstava pa i obilaze u sirokom luku mjesta koja ce im dodatno povecati troskove... koji su ionako visoki.
sama revija je bila super... s tim dijelom sam posebno zadovoljna ... posjecenost je bila odlicna i same cure koje su nosile reviju su bile odlicne s obzirom da je vecina njih prvi puta odradjivala takav posao ... i btw. sve je bilo volonterski.
sada slijedi pakiranje nakita zena koje su sudjelovale samo u prodaji i nisu nazocile samom dogadjaju ... i naravno uplate novca na racun ...onima koje su prodale ...
do kraja tjedna sam si dala rok za slanje ...pa se nadam da ce tako i biti ... jer obaveza imam preko glave ...
evo slikica ...








Primjedbe

  1. Ja ipak mislim da je reklama nedovoljna jer da ne pratim tvoj blog ne bi uopće znala za ArsOr... tj. nije bilo nikakvog drugog izvora koji me upozorio na to... pa eto, nadam se da će se na tome u budućnosti još poraditi i da ćemo imati bolje načine promocije sličnih događaja... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej draga, nadam se da si ti zadovoljna!!! Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Marina - na facebook-u je bilo ...i po gradovima u slavoniji su bili plakati ... na radio postaji ... i osobno koga sam god na netu nasla...kontaktirala sam ga ...
    a sad za prvi puta mislim da je ok... jer na neke stvari nismo mogli utjecati...kao npr. medije ...koji bas i nisu pokazali prevelik interes

    Andrea - jesam !!!pusa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. žao mi je sto nisam sudjelovala,al ako bude iduće godine-zasto ne? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. kako stvari sada stoje slijedece godine ce se takodjer odrzati :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi