...evo jedan radnicki :P

evo nekoliko slikica da vam docaram cime sam se bavila proteklih tjedan - dva! ispekla svoj prvi kruh :P
bio je jako fin ...da je za drugi dan ostalo jedva tri snitice zatim sam krenula u radne pohode ,...sredjujuci ovih nekoliko komada ... prva je na redu ova mini komodica( nije bas jako stara ) i kutija ( sigurno preko 100 god. ) te ovaj veliki ormar koji je od muza prabaka dobila kao miraz za udaju :) isto tako 100- tinjak godina star ...nabavila sam jos i sanduk za posteljinu ...mada nije mu samo ta namjena ...ali meni ce posluziti za tu svrhu! ... nemam ga jos na slikici ...strpljenja molim :P
sta kazete ? :P i za kraj ...posadih svoj jesensko zimski mini vrt ...u kojemu su samo radic i luk :)

Primjedbe

  1. Čestitam na prvom kruhu :) I mene odnedavno ulovilo samo da pečem kruhove i peciva. Nikad prije nisam imala ambicije za dizana tijesta (izuzev tijesta za pizzu). Sad mi se samo s kvascem radi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) ja pecem skroz nesto ali nisam nikada kruh :)

      Izbriši
  2. Prava domaćica,nema što!Na one drvene komade mi sline cure...a i za kruhom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedva cekam da ih sredim :)...a i kruh bi vec mogla ponoviti ...samo ovaj puta cemo malo eksperimentirat

      Izbriši
  3. Kruh je sigurno super i za 10 klasa bolji od kupovnog :) I jako zanimljivi drveni projekti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kod tebe je prava milina,ovaj namještaj me oduševio totalno,a kruh zbilja godi u ovakvom poslu:)

    OdgovoriIzbriši
  5. super je što se sve može od starog namještaja koji se ne koristi pozzz

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm, domaći kruh:)Na njemu sam odrasla i onda ne moram spominjati koliko ga cijenim!Cijenim i stari namještaj osobito ako je toliko star.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi