...

bila sam poprilicno bolesna ovih dana, sto za mene inace nije neki obicaj, jer ne hvataju se tako lako za mene bolestine ( da kucnem u drvo) ....ali stvarno se izgleda polako moja nemarnost ( u posljednje vrijeme )obija o glavu ...bez obzira na vrt....poprilicno se nezdravo hranim u posljednje vrijeme,.... odnosno ne jedem dovoljno voca ... i raznolikog povrca...
spucala me temp. od oko 40 C :(((
zahvalna sam na mami koja je uskocila oko klinaca i kuhanja tih 4 dana!!! ne znam sta bi da je nije bilo!
ali bez obzira na sve ...ovaj malisa mi i najteze dane razvedri

Primjedbe

  1. a slatkić.. i meni jedan tak mali popravi svaki dan... neovisno o tome koliko loš bio :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadam se da si sada bolje,divna sličica vas dvoje,maleni je baš premeden..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bit će bolje, predivna slikica. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Unique Hrebina - je bas je facinantno kako tako mali imaju takvu mc:)
    Nely- uh ...sad sam kao nova, vec i zaboravih da sam bolesna bila :))
    Martina Visnjic art- vec je :) hvala

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna slika! Drago mi je da si bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. još nešto... tek sam se vratila u blogosfericu i općenito u svijet kraftanja, kolača i svega ostalog pa povodom toga imam jedan giveaway...
    Pozivam te da pogledaš o čemu se radi :)
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2013/10/darivanje-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Marinica-thanks!
    Unique Hrebina- sve obavih :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi