nekoliko nausnica

ja sam danas od silne vrucine uhvatila moj repro i bacila se na posao... dok je moja malena odradjivala popodnevni spavanac ja sam radila ..pa evo sto je nastalo

Primjedbe

  1. Vidjela sam ove tvoje fotke maloprije na fejsu i predivne su sve redom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. kad vidim ovakve naušnice baš mi dođe da se ošišam skroz na kratko, jer mislim da uz dugu kosu ne dolaze toliko do izražaja. a super su mi cure s kratkom kosom i velikim đinđama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je super idu uz kratku ...idu i na dugu zasto ne ...ali da nije potpuno raspustena ...mada moze i na raspustenu :)

      Izbriši
  3. EEE, ja imam super kratku kosu , a baš mi se sviđaju ove tirkizne:):):)Predivne su sve odreda!!Svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam riječi,predivne su sve..zbilja sve pohvale:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nastalo je super sve! :) Baš su lijepe. Svaka čast na inspiraciji i volji po ovakvom vremenu!

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam drage moje od srca ! Rea- cudim se i sama sebi kako mi se uopce dalo po ovoj zegi:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi